Team Dupont vinder Sun City Cup og Nordic Curling Tour 25/26

Photo credit: Nordic Curling Tour

Forberedelserne til de Olympiske Lege om kun fire uger i Cortina fortsætter i det gode spor for det danske damelandshold. Søndag vandt Team Dupont finalen i Sun City Cup over det japanske Team Fujisawa med 6-5.

Med sejren i Karlstad føjede det danske OL-hold endnu en sejr til listen oven på Sundbyberg Open i oktober og Tallinn Ladies Challenger i november. Samtidig sikrede Madeleine Dupont, Mathilde Halse, Denise Dupont, Jasmin Lander Holtermann og My Larsen sig førstepladsen på Nordic Curling Tour 2025/2026 med 70 pts foran svenske Team Dryburgh (60) og norske Team Bjørnstad (59).

I herreturneringen havde begge danske mandskaber – Team Schmidt og Team Goldbeck – en svær weekend i det skrappe selskab. Italienerne Team Spiller vinder finalen over japanske Team Maeda med 10-4.

Resultater fra Sun City Cup 2026

Foto credit: Nordic Curling Tour

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT