Mixed-DM aflyst – husk tilmelding til Mixed Doubles-DM

I den kommende weekend 29.-30. august skulle det udsatte DM i Mixed Curling være afholdt i Tårnby. Den særlige situation omkring afslutningen af sidste sæson og indledningen af den nye sæson har desværre betydet, at mesterskaberne må aflyses, da de interesserede hold ikke har følt sig klar til en endelig tilmelding.

Til gengæld er der stadig mulighed for at tilmelde sig det udskudte DM for Mixed Doubles, der afvikles i Esbjerg 18.-20. september. Du kan læse mere om tilmeldingen her.

Husk også, at fristen for tilmelding til Jysk-Fynske Mesterskaber er 16. september.

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT