Team Wiksten er klar på isen til WCT Argovia MD Masters i Baden

Weekenden byder på WCT Argovia Mixed Doubles Masters i Baden, og det danske mixed doubles team Natalie og Kasper Wiksten er klar på isen i Schweiz. Teamet, der er far og datter, spiller til daglig i Tårnby Curling Club.

I alt 16 hold fra otte lande mødes, og fredag blev en flot start for det danske mixed doubles team med hele to sejre.

Den første kamp vandt de 13-4 over Team Hunniset fra England, og senere på dagen tog de endnu en sejr 8-5 over Team Pejasmaa/Keiser fra Schweiz.

Spilleprogrammet fortsætter i morgen. Du kan løbende følge med i resultaterne fra turneringen på World Curling Tours hjemmeside.

Foto: MIXEDDOUBLES-CURLING SCHWEIZ

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT