Mixed-DM vundet af Team Qvist

Danmarksmesterskabet i Mixed er afgjort efter en finaleweekend i Gentofte, hvor Team Qvist gjorde rent bord i en finaleserie, hvor der var god spænding undervejs. For selvom Team Qvist vandt tre kampe på stribe, var det med solid modstand fra Team Mona Jensen.

Alexander, Gabriella, Trine og Mikael Qvist indledte med en 8-6 sejr, der blev fulgt op af en mere sikker 6-1-sejr. Da finaleserien afvikles som bedst-af-fem, var der dermed lagt op til en mulig afgørelse i tredje kamp.

Ligesom i første kamp bød Vicki Berlin, Jacob Hjort, Morten Berger og skipper Mona Jensen på stærk modstand, men i sidste ende var det Team Qvist, der trak det længste strå med en 5-4-sejr.

Stort tillykke med mesterskabet til Team Qvist, respekt til Team Mona Jensen for god modstannd – og tak til Gentofte Curling Club, der lagde is og faciliteter til.

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT