Team Wiksten fik en fjerdeplads i WCT Argovia MD Masters

Der var spænding i semifinalen i WCT Argovia Mixed Doubles Master for det danske Team Wiksten, hvor Kasper og Natalie Wiksten mødte Team Rupp/Wunderlin. Det schweiziske hold var på dagen helt klart stærkere og vandt overbevisende med sejren 8-1.

I bronzekampen mod det tjekkiske Team Paulova/Paul fik Team Wiksten en god kamp, men i fjerde runde rykkede det tjekkiske hold og kom foran, så kampen endte 7-5 til tjekkerne.

Dermed indledte Team Wiksten sæsonen med en fin fjerdeplads i World Curling Tour Argovia Mixed Double Master.

Resultater for Team Wiksten i World Curling Tour Argovia Mixed Double Master.

Fotos: World Curling Tour.

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT