Danmark repræsenteret ved Dame-VM i Canada

Imorgen, lørdag, starter Dame-VM i North Bay, 3-4 timers kørsel nord for Canadas største by Toronto. Danmark er repræsenteret ved vinderne af VM-kvalifikationen fra Tårnby Curling Club. Holdet fik i sidste uge travlt da Mette de Neergaard måtte trække sig af personlige årsager. Heldigvis kunne Lina fra OL-holdet tage med på trods af så kort varsel. Dermed består holdet af skipper Angelina Jensen samt Christine Grønbech, Camilla Jensen, Lina Knudsen og Ivana Bratic. Det danske hold lægger ud mod de svenske olympiske mestre natten mellem lørdag og søndag, dansk tid.

Resultater kan følges på turneringens hjemmeside: http://www.worldcurling.org/wwcc2018

Angelina, Christine, Camilla, Lina og Ivana

Angelina, Christine, Camilla, Lina og Ivana

 

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT