Olympiske Lege vender tilbage til TV 2

Når den vinter-olympiske flamme næste gang bliver tændt, så bliver det TV 2, der transmitterer fra begivenhederne. Efter en lille pause, hvor rettighederne til det gigantiske sportsarrangement har været på andre hænder, vil OL atter blive vist, så stort set alle danske TV-seere har adgang til herlighederne.

Forhåbentlig bliver det også med dansk deltagelse i curling-disciplinerne. Kvalifikationen til OL bliver afgjort i løbet af 2021, hvor Danmark kan tage første skridt med en god placering ved forårets verdensmesterskaber for både herrer og damer.

Vinter OL foregår i 2022 i Beijing i Kina med åbningsceremoni 4. februar og afslutning 20. februar.

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT