Masser af liv ved streetcurling til DM-ugen

Børn og voksne var forbi Dansk Curling Forbunds street curling bane til DM-ugen 2023 i Aalborg. Alle tre dage i weekenden d. 23.-25. juni var Utzon Parken godt besøgt af familier, seniorer, børn og unge, der kunne prøve alle mulige idrætsgrene af.

Sammen med curlingklubberne i Aalborg, Aarhus og Silkeborg havde vi sat street curling banen op, som er lige til at give sig i kast med et spil for alle aldre. Og det var der rigtig stor interesse for! Banen var i gang hele dagen alle tre dage til stor glæde for store og små.

Samtidig kørte vi en Tip-3-konkurrence, hvor gæsterne skulle svare på spørgsmål om curlingsporten for at vinde et Curling Kick-off forløb i en af curlingklubberne.

DIF anslår, at 150.000 mennesker i alt besøgte DM-ugen. Kom-og-Prøv-området var et nyt tiltag og samlet set var 15.000 mennesker gennem området, så vi fik vist curling frem til mange mennesker.

Her kan du læse mere om den flotte DM-uge på DIFs hjemmeside

Tusind tak til de frivillige og klubberne, som hjalp til i Aalborg!

Nyd de flotte billeder, som er taget af Charlotte Jensen fra Aalborg Curling Klub og se endnu flere på vores facebookside: https://www.facebook.com/DanskCurlingForbund

DM-ugen 2023 i Aalborg. Fotos: Charlotte Jensen, Aalborg Curling Klub.

Seneste nyheder

Ingen medaljer til de bedste

Ingen medaljer til de bedste

Det lyder kækt, især når det gælder vores egne. Men det er ikke svært at sætte sig ind i den følelse, som Katrine og Jacob Schmidt sidder tilbage med efter…
Læs mere
GDPR
COMPLIANT